30 Δεκέμβριος 2022

«Πράσινο φως» για τις περιαστικές γραμμές και τα δρομολόγια της Θεσσαλονίκης που ανατίθενται στα ΚΤΕΛ

Έγκριση από το Ελεγκτικό Συνέδριο, με την πράξη 1005/2022 του Ζ’ Κλιμακίου, έλαβε σήμερα η νέα σύμβαση ανάμεσα στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και στην ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης για τη διεξαγωγή αυξημένου συγκοινωνιακού έργου στην ευρύτερη περιοχή της Θεσσαλονίκης.

Οι περιαστικές γραμμές που εξυπηρετούνται από τα ΚΤΕΛ, σε πλήρη συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, που συνεχίζει να αποτελεί τον κύριο πάροχο της συγκοινωνίας ανέρχονται πλέον σε (39) και διατηρούν ένα σημαντικό σύνολο δρομολογίων, όπως αυτά εγκρίθηκαν με την πρόσφατη απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Κώστα Αχ. Καραμανλή. Ουσιαστικά, το έργο του ΟΑΣΘ παραμένει στο εσωτερικό τμήμα του πολεοδομικού συγκροτήματος και ο φορέας το ενισχύει με όσα οχήματα διαθέτει.

Οι αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης εμπλουτίζονται με νέο και αυξημένο στόλο και νέα δρομολόγια. Προσθέτουν ποιότητα και εξυπηρέτηση με οικονομία, σε βαθμό που οι αυξημένες μετακινήσεις έχουν ανάγκες. Οι πολίτες που μετακινούνται με τις γραμμές τόσο ανατολικά όσο και δυτικά εκφράζουν ικανοποίηση, όπως δείχνουν πρόσφατες έρευνες του ΟΣΕΘ. Με τη νέα, ετήσιας διάρκειας σύμβαση, μέχρι τα τέλη του 2023, το έργο των ΚΤΕΛ αυξάνεται σε 18,5 εκ. οχηματοχιλιόμετρα με κόστος μόλις 1,43 € ανά οχηματοχιλιόμετρο και ο αριθμός των οχημάτων από 150 σε (190) περίπου. Αυτά θα προστεθούν στα 300-310 του ΟΑΣΘ που κυκλοφορούν καθημερινά και όλα μαζί θα αγγίζουν τα (500) καθημερινά κυκλοφορούντα λεωφορεία, αριθμό που είχε πολλά χρόνια να δει η Θεσσαλονίκη.

«Είμαστε ικανοποιημένοι για τις εξελίξεις, που δεν παύουν να αποτελούν τμήμα ενός σχεδιασμού βελτιωμένης εξυπηρέτησης για τις βιώσιμες μετακινήσεις της Θεσσαλονίκης που ξεκίνησε τον Μάιο του 2019 και υλοποιείται σταθερά και μεθοδικά από τα τέλη του 2019. Θα βάλουμε τα δυνατά μας ακόμη περισσότερο ώστε να δικαιώσουμε τις προσδοκίες των πολιτών και την εμπιστοσύνη τους απέναντι στους παρόχους μεταφορείς. Τόσο ο ΟΑΣΘ όσο και ο ιδιώτης πάροχος (συνεργασία τεσσάρων (4) ΚΤΕΛ: Σερρών, Χαλκιδικής, Κιλκίς και Θεσσαλονίκης) στοιχηματίζουν για την καλύτερη και φθηνότερη εξυπηρέτηση την κρίσιμη χρονιά πριν έρθει το μετρό της Θεσσαλονίκης», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας, μεταφέροντας τις ευχές του ΟΣΕΘ προς τους συνεργάτες, τους εργαζομένους και όλους όσοι μοχθούν καθημερινά για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού και των συνθηκών μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη.