ΠΑΡΑΤΑΣΗ «ΖΩΗΣ» ΣΤΟΝ ΟΑΣΘ ΜΕ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΕ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗ ΣΤΙΣ ΑΣΤΙΚΕΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Ένας χρόνος ακόμη αναμένεται να δοθεί ως παράταση στον ΟΑΣΘ με το ισχύον καθεστώς (εκκαθάρισης σε λειτουργία). Σύμφωνα με σχετική τροπολογία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών που ενσωματώνεται σε υπό ψήφιση νομοσχέδιο, παρέχεται (αρκετά έγκαιρα φέτος) η δυνατότητα στον ΟΑΣΘ να συνεχίσει το έργο του αλλά και να προωθήσει την προετοιμασία για την (όποια) μετεξέλιξη αποφασισθεί να λάβει χώρα για το υπάρχον σχήμα λειτουργίας ώστε να υπάρξει διαδοχή αυτού τους επόμενους μήνες.
Ταυτόχρονα, η υπόψη τροπολογία επιτρέπει στον ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΟΣΕΘ ΑΕ) να συνεχίσει απερίσπαστα την προώθηση του ανασχεδιασμού και τη σύναψη προσωρινών συμβάσεων συγκοινωνιακού έργου με εταιρείες ιδιωτών (ΚΤΕΛ), στη βάση του Ν. 4568/2018, ώστε να μην κινδυνεύσει να καταρρεύσει η συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση στη Θεσσαλονίκη.
Επισημαίνεται ότι η έλλειψη έγκαιρης πρόνοιας του ΟΑΣΘ, μαζί με το ιδιότυπο καθεστώς εκκαθάρισής του δημιούργησαν τα περασμένα έτη μια ασφυκτική κατάσταση μείωσης στο ανθρώπινο δυναμικό του (κυρίως οδηγούς) που αναγκάζει σήμερα να κυκλοφορούν μόλις (250) περίπου οχήματα ημερησίως, ενώ ο προγραμματισμός είναι για (370) οχήματα.
Κυβέρνηση, φορείς και ιδιώτες, λοιπόν, συστρατεύονται άμεσα και πάλι για την εξυπηρέτηση του μετακινούμενου στη Θεσσαλονίκη.
Ταυτόχρονα, με παράλληλη νέα ρύθμιση, προβλέπεται η διευκόλυνση των φορέων (παρόχων) συγκοινωνιακού έργου στα θέματα εγκρίσεων, οικοδομικών αδειών και εγκαταστάσεων υποδομών και συσκευών ηλεκτρικής φόρτισης στα αμαξοστάσια τους.