Μνημόνιο συναντίληψης μεταξύ ΟΣΕΘ και RECREATΕ για την βελτιώση της απόδοσης των δημοσίων Συγκοινωνιών
Μνημόνιο συναντίληψης υπέγραψε ο ΟΣΕΘ με τους εταίρους του έργου RECREAT που ειναι η Consortis Geospatial, το Εργαστήριο Συγκοινωνιακής Τεχνικής, Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών, ΑΠΘ ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης Α.Ε.
Το ερευνητικό έργο RECREATE (smaRt ECosystem foR improvEment of public trAnsporT pErformance – Ανάπτυξη Οικοσυστήματος για τη Βελτίωση της Απόδοσης Δημοσίων Συγκοινωνιών) χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», στο πλαίσιο της Πρόσκλησης «Επενδυτικά Σχέδια Καινοτομίας» στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Το έργο έχει ως σημείο αναφοράς τις δημόσιες συγκοινωνίες και την βελτίωση τους μέσω μιας σειράς, επιχειρηματικών, ερευνητικών και συμβουλευτικών δραστηριοτήτων.
Το μνημόνιο υπέγραψε ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ Γιάννης Τόσκας ο οποίος αναφέρθηκε στις δυνατότητες που παρέχει αυτή η συνεργασία για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών μέσα από το σύστημα Δημοσίων Συγκοινωνιών.
Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ στην ομιλία του τόνισε ότι το Μνημόνιο συναντίληψης ανοίγει έναν νέο δρόμο για την «παρατήρηση» των δημοσίων συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να εξαχθούν επιπλέον συμπεράσματα που θα χρησιμοποιηθούν για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό της πόλης.
Η τοποθέτηση του διευθύνοντος συμβούλου του ΟΣΕΘ κ Γιάννη Τόσκα
Το Μνημόνιο συναντίληψης που υπογράφουμε σήμερα ανοίγει έναν νέο δρόμο για την «παρατήρηση» των δημοσίων συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη, προκειμένου να εξάγουμε επιπλέον συμπεράσματα που θα χρησιμοποιηθούν για την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό της πόλης. Το Μετρό σε 31 ημέρες από σήμερα θα φέρει την επανάσταση στην συγκοινωνία της Θεσσαλονίκης. Ο μεγάλος ημερήσιος αριθμός επιβατών θα εξυπηρετείται συνδυαστικά με την αστική συγκοινωνία».Ο ΟΣΕΘ θα υλοποιήσει από την 1η Δεκεμβρίου έναν νέο συγκοινωνιακό χάρτη για να βελτιωθεί η εξυπηρέτηση του πολίτη και η μετακίνηση του από και προς τις στάσεις του μετρό. Αλλάζει όψη η βόρεια πλευρά του άξονα της Αριστοτελους (πέταλο) με σταδιακή απομάκρυνση των τερματικών σταθμών. Οι τερματικοί σταθμοί του Μετρό σε Νεα Ελβετία και Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό μετατρέπονται σε σύγχρονους σταθμούς μετεπιβίβασης. Η μετακίνηση γίνεται γρηγορότερη με αστικό και μετρό με τους επιβάτες να κερδίζουν από 15-20 λεπτά ανά δρομολόγιο. Στο επόμενο διάστημα θα έχουμε τα πρώτα δείγματα από τις μετακινήσεις για τα πρώτα συμπεράσματα. Σε δεύτερο χρόνο θα παρουσιαστεί ο συγκοινωνιακός χάρτης στον περιαστικό ιστό της Θεσσαλονίκης πάντα σε συνδυασμό με το μετρό.Είναι σημαντικό τώρα που θα αποκτήσει η Θεσσαλονίκη ένα ολοκληρωμένο δίκτυο αστικών συγκοινωνιών να ωριμάσει ακόμη περισσότερο η προώθηση ενεργειών για τη βιώσιμη αστική κινητικότητα ώστε να γίνει η Θεσσαλονίκη μια σύγχρονη ευρωπαϊκή πόλη.