15 Ιανουάριος 2024

Επίσκεψη του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σταϊκούρα στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ Α.Ε.)

Επίσκεψη πραγματοποίησε σήμερα ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σταϊκούρας στα γραφεία του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης, όπου έγινε συνάντηση εργασίας με τη Διοίκηση και στελέχη του φορέα.

Στη συνάντηση συμμετείχε και η Υφυπουργός Μεταφορών κα Χ. Αλεξοπούλου και παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν σειρά θεμάτων αρμοδιότητας του ΟΣΕΘ, όπως η σημαντική προσπάθεια που επιτελείται, που μοιάζει με αγώνα δρόμου, ώστε να υπάρχει ενιαίο ηλεκτρονικό εισιτήριο με την έναρξη λειτουργίας του μετρό, ο επικείμενος διεθνής διαγωνισμός του φορέα για το συγκοινωνιακό έργο στην  περιαστική ζώνη Θεσσαλονίκης, οι τερματικοί πολυτροπικοί σταθμοί μετεπιβίβασης Νέας Ελβετίας (προς κατασκευή) και Μίκρας αλλά και η κοινή συνεχιζόμενη προσπάθεια Υπουργείου, ΟΣΕΘ, ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης στη βελτίωση της καθημερινότητας και των συγκοινωνιών της πόλης.

Για παράδειγμα, ένα ενδιαφέρον στοιχείο που αναφέρθηκε στη συνάντηση ήταν ότι μέσα στο έτος 2023 αυξήθηκε πάνω από 100% το πλήθος επικυρώσεων εισιτηρίων της αστικής συγκοινωνίας της Θεσσαλονίκης σε σύγκριση με το 2022. Συγκεκριμένα, οι τελικές εκτιμήσεις για το πλήθος επικυρώσεων του 2023 ανέρχονται σε περίπου 9.700.000, έναντι των 4.800.000 το έτος 2022. Επίσης, από τις αρχές Ιανουαρίου 2024 κυκλοφορούν ήδη συνολικά περί τα 480-490 οχήματα από ΟΑΣΘ και ΚΤΕΛ, ενώ ενισχύθηκε το συγκοινωνιακό έργο με τέσσερις (4) παραλλαγές γραμμών για την βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος λόγω κατασκευής του Flyover. «Το έργο και ο στόχος της βιώσιμης κινητικότητας περνά μέσα από τη βελτίωση των συνθηκών της καθημερινότητας στις μετακινήσεις. Αυτό είναι που προσπαθούμε διαρκώς να βελτιώνουμε, γιαυτό οι προτάσεις μας για αύξηση δρομολογίων, βέλτιστη συνθήκη σηματοδότησης, λεωφορειολωρίδες, τερματικούς σταθμούς και δίκαιη πολιτική κομίστρου αποτελούν προμετωπίδα της προσπάθειας του ΟΣΕΘ, αναφέρθηκε σε κοινή δήλωση του Προέδρου Γιάννη Καλογερούδη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕΘ Γιάννη Τόσκα.

Τέλος, αναφέρθηκε και η εξελισσόμενη προσπάθεια για την αναδιάρθρωση των γραμμών της αστικής συγκοινωνίας που ανέλαβε να προωθήσει ο ΟΣΕΘ, στο πλαίσιο της αυριανής ύπαρξης ενός «νέου, ευέλικτου και σύγχρονου ΟΑΣΘ και της αντίστοιχης στήριξης του έργου του από τον ιδιωτικό τομέα.