Μπαράζ συσκέψεων και συναντήσεων εργασίας ξεκίνησε και υλοποιεί πυρετωδώς ο ΟΣΕΘ στο πλαίσιο συντονισμού των σχετικών φορέων της πόλης (και όχι μόνο), προκειμένου να επιλυθούν ή να απαλυνθούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα κυκλοφοριακά ζητήματα που θα προκύψουν από την κατασκευή της Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου (Flyover). Την αρμοδιότητα αυτή ανέθεσε στον ΟΣΕΘ ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σταϊκούρας κατά την ευρεία σύσκεψη της 28ης Ιουλίου στη Θεσσαλονίκη.
Η κυρίως φάση κατασκευής του μεγάλου αυτού έργου που θα συμβάλει στην καλύτερη και ασφαλέστερη κυκλοφορία των διαμπερών μετακινήσεων στη Θεσσαλονίκη, θα ξεκινήσει σε περίπου δύο (2)μήνες.
Η πρώτη σύσκεψη μέσα στο Δεκαπενταύγουστο, με εκπροσώπους του Δήμου Θεσσαλονίκης, της Δ/νσης Τροχαίας Θεσσαλονίκης, του Εμπορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης και του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης αφορούσε στην καλή λειτουργία των λεωφορειολωρίδων, το ωράριο φορτοεκφορτώσεων των εμπορικών καταστημάτων, την παρά την οδό στάθμευση κυρίων οδικών αξόνων κ.ά.
Η δεύτερη σύσκεψη με εκπροσώπους του ΙΜΕΤ και του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών του ΑΠΘ αφορούσε στη συνδρομή τους στις σχετικές κυκλοφοριακές μελέτες και τα αντίστοιχα μοντέλα θα πρέπει κατά τη διάρκεια του έργου να εκπονηθούν και
Η τρίτη σύσκεψη με εκπροσώπους του 424 ΓΣΝ και των νοσοκομείων Παπαγεωργίου και Παπανικολάου, του ΕΚΑΒ και της 3ης ΥΠΕ αφορούσε την απρόσκοπτη προσέλευση του προσωπικού αυτών στα ωράρια αιχμής τους, την άμεση πρόσβαση του ΕΚΑΒ και των πολιτών που έχουν άμεση ανάγκη. Ακολούθησαν πρόσφατες πολύωρες συναντήσεις με τη Διεύθυνση Τροχαίας (Διευθύντρια Τροχαίας κα Παπαγεωργοπούλου), με το Α.Π.Θ., το ΙΜΕΤ/ΕΚΕΤΑ και τον Εμπορικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης για τις ενέργειες και την προμήθεια υλικών (συσκευών καταγραφής παραβατών και κυκλοφοριακών φόρτων κ.λ.π.) και την εκπόνηση μελετών, ενώ αναμένεται νέα συντονιστική συνάντηση στις 24.08.2023 στο Υ.ΜΑΘ. που ανέλαβε επίσης το σχετικό σχέδιο δράσεων ενημέρωσης πολιτών, Τύπου και αιρετών της πόλης. Στις συναντήσεις μετέχει και εκπρόσωπος του ΟΑΣΘ.
Η προσπάθεια συνεχίζεται αδιάκοπα και προσβλέπει στην κατά το δυνατό ενισχυμένη δράση και εφαρμογή μέτρων απάλυνσης επιπτώσεων στη φάση 0 (αρχική) της κατασκευής του έργου.