Τα μεσάνυχτα της Τρίτης 14 Μαΐου, ολοκληρώθηκε η διαβούλευση του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) για το σχέδιο του διεθνούς διαγωνισμού, για την ανάθεση συγκοινωνιακού έργου δέκα (10) ετών σε αστικά λεωφορεία στην ΠΕ Θεσσαλονίκης.
Το σχέδιο του διεθνούς διαγωνισμού δημοσιοποιήθηκε στις 17 Απριλίου 2024 και αυτός θα τελεσφορήσει με ανταγωνιστικό διάλογο.
Κατά τη διάρκεια της διαβούλευσης, υπήρξε ανταπόκριση και σχολιασμός από εννέα ενδιαφερόμενους, εν δυνάμει υποψήφιους οικονομικούς φορείς, ελληνικών και ευρωπαϊκών συμφερόντων, κάτι που ικανοποιεί τη διοίκηση του ΟΣΕΘ.
Ο σχολιασμός προέκυψε κυρίως λόγω της προτεινόμενης διαδικασίας του ανταγωνιστικού διαλόγου, σε δύο φάσεις, και της συζήτησης επί των κριτηρίων.
Στη διακήρυξη του ο ΟΣΕΘ αναφέρει ξεκάθαρα ότι τα κριτήρια θα οριστικοποιηθούν στη Β’ φάση του ανταγωνιστικού διαλόγου.
Όπως επισημαίνει ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ, Γιάννης Τόσκας, «θα εξεταστούν με κάθε επιμέλεια και σοβαρότητα όλα τα σχόλια των ενδιαφερόμενων στο πλαίσιο του υπό ανάθεση συγκοινωνιακού έργου, ώστε κατά το δυνατό να εμπλουτισθεί και να έχουμε έναν άρτιο και συγκροτημένο διεθνή διαγωνισμό που θα προσφέρει στην Θεσσαλονίκη σύγχρονα αστικά λεωφορεία για την άρτια εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού».
Ο διαγωνισμός αφορά το συγκοινωνιακό έργο της ΠΕ Θεσσαλονίκης με σύγχρονους όρους ποιότητας και προϋποθέσεις αξιοπιστίας.
Αναλυτικότερα, αφορά σε 40 με 45 λεωφορειακές γραμμές που θα λειτουργήσουν με σύγχρονο στόλο 250 οχημάτων για μια δεκαετία από την έναρξη υλοποίησης του σχεδιασμού το 2025.