Καλύτερες ως προς την τακτικότητα, την ασφάλεια και την άνεση αστικές και περιαστικές συγκοινωνίες αποκτά η Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης, με το ίδιο κόστος. Κι αυτό καθώς σχεδόν 2.300 δρομολόγια την ημέρα σε γραμμές όπως προς Σίνδο, Χαλάστρα, Μηχανιώνα και Θέρμη, Βασιλικά, Κουφάλια, Λαγκαδά, Ωραιόκαστρο και αλλού, επανέρχονται στην εξυπηρέτηση μέσω των ΚΤΕΛ, εξαιτίας της δραματικής συρρίκνωσης του έργου του ΟΑΣΘ που έλαβε χώρα κυρίως τα τελευταία τέσσερα χρόνια.
«Ενημερώσαμε τον Περιφερειάρχη ότι σήμερα ολοκληρώθηκε και εστάλη προς το Ελεγκτικό Συνέδριο για έλεγχο νομιμότητας ο φάκελος με το σχέδιο της σύμβασής μας με τα ΚΤΕΛ. Συντονίσαμε 5 σημαντικούς φορείς/παρόχους συγκοινωνιών της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και φθάσαμε σε συμφωνία. Μόλις η σύμβαση υπογραφεί, θα υλοποιηθεί άμεσα και προβλέπει χρηματοδότηση του έργου με περίπου 36 εκατομμύρια ευρώ για (2) χρόνια, φιλοδοξώντας να δώσει μια πρώτη ανάσα στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης ίσως και από τα μέσα Φεβρουαρίου. Και η προσπάθεια συνεχίζεται!», ανέφεραν σε κοινή δήλωσή τους ο πρόεδρος του ΔΣ του ΟΣΕΘ κ. Ιωάννης Καλογερούδης και ο Διευθύνων Σύμβουλος του κ. Γιάννης Τόσκας.
Μετά από σχεδόν 15 χρόνια το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης αποκτά και πάλι ηγετικό ρόλο για την εξυπηρέτηση όλων των αστικών, περιαστικών και απομακρυσμένων γραμμών του νομού που είχε ως τώρα ο ΟΑΣΘ με 25 επιπλέον γραμμές. Με συνέργειες και πλήρη συνεργασία με τον ΟΑΣΘ, αλλά και τα αντίστοιχα υπεραστικά ΚΤΕΛ Σερρών, Χαλκιδικής και Κιλκίς δρομολογείται ένα νέο ορθολογικό τοπίο στις καθημερινές μετακινήσεις δεκάδων χιλιάδων πολιτών.
Στη σημερινή συνάντηση με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας κ. Απόστολο Τζιτζικώστα η οποία προγραμματίστηκε προκειμένου να συζητηθεί η σταθερή προσπάθεια ενίσχυσης των δημόσιων συγκοινωνιών που έχει αναλάβει ο ΟΣΕΘ στην Περιφερειακή Ενότητα Θεσσαλονίκης αναλύθηκε η προοπτική άμεσης λειτουργίας των 25 γραμμών με 120 σύγχρονα οχήματα των ΚΤΕΛ και η αντίστοιχη διάθεση 65 οχημάτων του ΟΑΣΘ για το Πολεοδομικό Συγκρότημα Θεσσαλονίκης είναι οι πρωτοβουλίες της νέας διοίκησης του ΟΣΕΘ σε ένα μόλις μήνα.
Ανάμεσα στα θέματα που επίσης συζητήθηκαν ήταν το μέλλον και η αναγκαία αναδιάρθρωση των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης σε 3 περίπου χρόνια, όταν θα μπει σε λειτουργία και το μετρό, οι μελέτες που προετοιμάζονται ήδη και αφορούν σε μικρότερα ευέλικτα λεωφορεία, μετεπιβίβαση, επεκτάσεις του μετρό, αστικές αναπλάσεις, θαλάσσια συγκοινωνία και προαστιακό σιδηρόδρομο ακόμη και ωρίμανση των μελετών για γραμμή τραμ!
Συνάντηση διοίκησης ΟΣΕΘ με τον Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας – Στο Ελεγκτικό Συνέδριο η σύμβαση με τα ΚΤΕΛ