Με (4) γραμμές αστικής συγκοινωνίας του ΟΑΣΘ, με πολλαπλάσια δρομολόγια και χωρίς καμιά αύξηση κομίστρου ή άλλη περικοπή έργου ξεκινά από αύριο, Μ. Τετάρτη η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. τα δρομολόγιά της. Πρόκειται για τις γραμμές (80) «Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα», (81) «Θεσσαλονίκη – Κουφάλια», (82) «Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα» και (53) «Τοπική Γραμμή Σίνδου».
Συγκεκριμένα, (17) νέα σύγχρονα οχήματα της ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Α.Ε. (φωτό) εντάσσονται στις γραμμές, ενώ αναμένονται άμεσα να δρομολογηθούν και τα οχήματα για τις αμέσως επόμενες γραμμές που θα ενσωματώσει η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ, τις γραμμές (51) «Σίνδος – Νέος Σιδ. Σταθμός» και (54) «Νέος Σιδ. Σταθμός – Ιωνία». Θα υπολείπεται η λειτουργία (4) τελευταίων γραμμών του ΟΑΣΘ που θα αναλάβει η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και η γραμμή (9) «ΝΣΣ – Λαχαναγορά», που ανέλαβε η ΚΤΕΛ Κιλκίς.
Με αυτόν τον τρόπο, υλοποιείται η σύμβαση που υπογράφηκε πριν λίγες εβδομάδες και η προσπάθεια καρποφορεί ώστε η ποιότητα μετακίνησης, με την αμέριστη στήριξη και χρηματοδότηση του Υπουργείου Μεταφορών και τη σύμπραξη του ΟΑΣΘ και των ΚΤΕΛ να βελτιώνεται σταθερά. «Μάλιστα, οι οδηγοί των ΚΤΕΛ ήδη παροτρύνουν με οδηγίες τους επιβάτες να εκδίδουν και να επικυρώνουν εισιτήρια, ενώ, αναμένεται -για πρώτη φορά- να χορηγούν και εισιτήρια με αντίτιμο, καλλιεργώντας στον πολίτη την κουλτούρα του συνετού και υπεύθυνου χρήστη της αστικής συγκοινωνίας», σημειώνεται σε κοινή δήλωση του Προέδρου του ΔΣ του ΟΣΕΘ κ. Ι. Καλογερούδη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού κ. Γιάννη Τόσκα, ο οποίος έκανε σήμερα σχετική επιτόπου επίσκεψη ελέγχου στους τερματικούς χώρους και εξέφρασε την ικανοποίηση του φορέα για την ετοιμότητα, μεταφέροντας και πασχαλινές ευχές στους εργαζομένους.
Ο ΟΣΕΘ, ως εκπρόσωπος της Πολιτείας, συντονίζει, εποπτεύει και προγραμματίζει το συνολικό έργο της αστικής συγκοινωνίας, προκειμένου να απολαμβάνουν καλύτερες συγκοινωνίες οι λιγοστοί, προσωρινά, εξαιτίας των μέτρων κατά του συνωστισμού για πρόληψη και αποφυγή της μετάδοσης του COVID-19, επιβάτες των δρομολογίων των παρόχων συγκοινωνίας. Επισημαίνεται ότι η επιβατική κίνηση της αστικής συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, λόγω κορονοϊού, εκτιμάται ότι συρρικνώθηκε σχεδόν κατά 85-90% το τελευταίο διάστημα και έφθασε να κινείται σε αριθμούς της τάξεως των 1,1-1,2 εκ. επιβατών σε μηνιαία βάση (με εκτιμώμενα έσοδα εισιτηρίων λιγότερα από 750.000€ το μήνα).
Στην ‘πρώτη γραμμή’ της αστικής συγκοινωνίας από αύριο η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ