Στις γραμμές της αστικής συγκοινωνίας που θα εξυπηρετεί η ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης με πολλαπλάσια από τα σημερινά δρομολόγια, πλήρεις συχνότητες και χωρίς καμιά αύξηση κομίστρου ή άλλη περικοπή στάσης αναμένεται να προστεθεί από την Παρασκευή 24 Απριλίου και η γραμμή 83 του ΟΑΣΘ «Λαγκαδάς-Θεσσαλονίκη», η οποία θα εξυπηρετείται με 11 σύγχρονα λεωφορεία.
Μετά από μια σειρά γραμμών, όπως οι (80) «Θεσσαλονίκη – Μάλγαρα», (81) «Θεσσαλονίκη – Κουφάλια», (82) «Θεσσαλονίκη – Καλλιθέα» και (53) «Τοπική Γραμμή Σίνδου», αλλά και οι εξίσου σημαντικές γραμμές (51), (54) και (84) στα δυτικά-βορειοδυτικά, δηλαδή της Σίνδου και της Ιωνίας (για τον Δ. Δέλτα) και Δημοτικών Κοινοτήτων του Δ. Ωραιοκάστρου (Δρυμός-Μελισσοχώρι-Λητή), το «παζλ» των γραμμών συμπληρώνεται και για τον δήμο Λαγκαδά, ο οποίος θα εξυπηρετείται πλέον ολοκληρωτικά από το ΚΤΕΛ Θεσσαλονίκης (για μια διετία, σύμφωνα με τη σύμβαση). Συγκεκριμένα, θα εκτελούνται για τον Λαγκαδά περισσότερα από (150) δρομολόγια ημερησίως (με 7 παραλλαγές) συνολικά, με (11) λεωφορεία τις καθημερινές (που θα γίνουν 12 όταν υπάρξει σχολική λειτουργία).
Υπολείπεται η λειτουργία των δυο τελευταίων γραμμών του ΟΑΣΘ που θα αναλάβει η ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (για το Ωραιόκαστρο) και η γραμμή (9) «Νέος Σιδ. Σταθμός – Λαχαναγορά», που θα αναλάβει άμεσα η ΚΤΕΛ Κιλκίς. Είναι σημαντική η συνδρομή του ΟΑΣΘ στα τεχνικά και οργανωτικά θέματα στα σταθμαρχεία και στην ενημέρωση. «Στον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) μελετάμε, εποπτεύουμε και κάνουμε τα αδύνατα δυνατά για ποιοτική εξυπηρέτηση, ακόμη και μέσα στις απαγορεύσεις της μετακίνησης των πολιτών και της αναγκαστικής τήρησης αποστάσεων λόγω της κατάστασης της πανδημίας, καλλιεργώντας, όπως αναφέραμε, και την κουλτούρα του συνετού και υπεύθυνου πολίτη-χρήστη της αστικής συγκοινωνίας», σημειώνεται σε κοινή δήλωση του Προέδρου του Δ.Σ. κ. Ι. Καλογερούδη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης κ. Γιάννη Τόσκα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕΘ ανέφερε ότι «αξίζουν συγχαρητήρια στα ΚΤΕΛ που οργάνωσαν μέσα σε 2 μήνες και ήδη λειτουργούν με 120 νέα οχήματα αυτή την προσθήκη έργου συγκοινωνίας – παρακαταθήκης για το μέλλον της συγκοινωνίας στη Θεσσαλονίκη, που αναμένει γενικότερες εξελίξεις και ανακατατάξεις, μολονότι σήμερα η επιβατική κίνηση, λόγω κορονοϊού, εκτιμάται ότι συρρικνώθηκε σχεδόν κατά 85-90% το τελευταίο διάστημα και έφθασε να κινείται σε αριθμούς της τάξεως κάτω των 900.000 επιβατών τον τελευταίο μήνα».
Στην αστική συγκοινωνία με το ΚΤΕΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ και ο Λαγκαδάς