Για το μέλλον των Αστικών Συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης και τον ρόλο του ΟΣΕΘ ως Aρχή Μεταφορών μίλησε ο διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Γιάννης Τόσκας, στο 7ο Συνέδριο Υποδομών & Μεταφορών.
Συζητώντας σε ειδικό πάνελ με θέμα η αστική και περιαστική κινητικότητα επανακαθορίζεται: Στο επίκεντρο ο επιβάτης με τον Γιώργο Σπηλιόπουλο Διευθύνων Σύμβουλο ΟΑΣΑ, Αθανάσιος Κοτταρά, Διευθύνων Σύμβουλος ΣΤΑΣΥ, Στέφανος Αγιάσογλου, Διευθύνων Σύμβουλος ΟΣΥ και Δήμο Σαπίδη, CEOSiemens Mobility Greece υπο τον συντονισμό της δημοσιογράφου Φαίης Χρυσοχόου, αναφέρθηκε στους 4 + 1 πυλώνες που διαχειρίζεται ο ΟΣΕΘ.
Αναλύοντας τους αναφέρθηκε στην θεσμική ανασυγκρότηση του Οργανισμού όπως αποφασίστηκε απο την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, τον νέο συγκοινωνιακό χάρτη που θα εφαρμοστεί με την έναρξη λειτουργίας του Μετρό, την οργάνωση των πολυτροπικών σταθμών μετεπιβίβασης την εξέλιξη του διαγωνισμού για το συγκοινωνιακό έργο της περιαστικής συγκοινωνίας και την υλοποίηση του ηλεκτρονικό σύστημα συλλογής κομίστρου.
Κατά τη διάρκεια της συζήτησης αναφέρθηκε στον διεθνή ηλεκτρονικό διαγωνισμό που βγήκε λίγες ώρες πριν στον “αέρα” για την προμήθεια 960.000 καρτών στα πρότυπα της Thesscard. Η σύμβαση έχει προϋπολογισμό μέχρι το ποσό των 1,699.000 ευρώ πλέον ΦΠΑ και η συμβατική υποχρέωση του αναδόχου είναι να παραδώσει τις κάρτες σταδιακά μέχρι και 18 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν τις προτάσεις τους μέχρι τις 30 Οκτωβρίου.
Παράλληλα αναφέρθηκε στις προσπάθειες που καταβάλλει ο ΟΣΕΘ για την εξάλειψη του φαινομένου της εισιτηριοδιαφυγής εφαρμόζοντας την είσοδο από την μπροστινή πόρτα . Η αρχή θα γίνει από την ερχόμενη Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου σε 20 λεωφορειακές γραμμές.